Kā nopelnīt ar spēļu un aplikāciju izgatavošanu

spelu izgatavosana

Šis posts būs par to, kā reāli sākt pelnīt konkrētā nišā, un varētu būt interesants ne tikai iesācējiem, bet arī affiliate mārketinga veterāniem. Kāpēc šis posts top, atbilde ir pavisam vienkārša – par cik jau tuvākajā laikā vēršu vaļā partnertīklu, kurā viena no nišām būs dažnedažādas spēlītes, un zinot to, ka daudzi tīkli nemaz neņem pretim šos piedāvājumus, jo… lai cik tas dīvaini nebūtu, par to ka šī niša tiešām ir arī finansiāli pievilcīga, nezina, ne tikai daudzi webmāsteri un afilileiteri, bet arī partnermarketinga tīklu menedžeri… jā…tā nu gan ir. Lab, daudzi jau zin, tikai nevar parādīt, kā beidzot strādāt ar šo nišu. Un spēlītes es jums teikšu – iet ļoti, ļoti labi.

Tas, ka šo spēļu izplatītāji gatavi maksāt pat tikai par to, ka jūsu piesaistītā auditorija  vienkārši ieinstalēs spēlīti telefonā, vai to paspēlēs pat bez maksas,  uzskatāmi demonstrē to, ka tā ir viegli iegūstama auditorija, par kuru jums gatavi maksāt un nevis vienkārši gatavi, bet atsevišķos gadījumos šādas attīstītas spēlīšu platformas prasa tiešām grandiozus ciparus, lai tikai tajā nopublicētu spēli.

To, ka pieprasījums pēc šāda veida projektiem ir, apskatoties kaut vai lokālā mērogā, varu pieminēt tikai dažus piemērus, piemēram: inbox.lv/games šiem ir otra apmeklētākā sadaļa, draugiem.lv spēlīšu daļa arī ģenerēja pamatīgu apmeklējumu, feisbuka gamelands un zynga, delfi spēles, kasjauns, tvnet spēles ut.t., bet domu jūs sapratāt… spēlītes cilvēkiem spēlēt patīk, viņi to dara, un spēlē tiešām daudz, sākot ar bērniem, beidzot ar ofisu klerkiem, un pat pensionāriem.

Problēma sākas arī tajā, ka lielākajā daļā gadījumu šiem oferiem partnertīklos ir aizliegts “Social”, “Google Adwords” u.c.  trafiks (apmeklētāju plūsma). Attiecīgi, te arī sākas daudzu webmāsteru pirmās grūtības, jāāāā.. Jo šiem jāsāk domāt kur ņemt apmeklējumu, lai tas būtu pietiekami lēts un tā būtu arī pietiekami daudz. Bet zināšanu ļoti daudziem trūkst, to zina jebkurš partnerprogrammu menedžeris, tāpēc ir jāceļ partneru zināšanu līmenis, kaut vai tādā veidā.

Par maksas trafika avotiem uzrakstīšu citreiz, tur ir mazliet cits līmenis, un līdz tam vēl ir jānonāk. Bet šoreiz,šī faktiski būs instrukcija, kā to izdarīt no nulles, saviem vai arī “gandrīz saviem” spēkiem. Laižam!

Domēns un hostings.

Daudziem šie vārdi jau sāk likt aizdomāties, par to ka nu tik sākās elles deviņi apļi, atkal hostingi, atkal domēni, reģistiri u.t.t. īsāk sakot viss ir slikti. Es pateikšu vienkārši – nebaidieties! Hostings var saukt arī par mammu, bez kuras neviens bērns pasauli neieraudzītu, un domēns ir tieši tas pats, kas katra cilvēka vārds, lai mūs atrastu mazliet vienkāršāk, nevis rakstot garas ciparu rindas savā interneta pārlūkā. Šo es atkal rakstu tiem lasītājiem, kuri ienāk šajā blogā un ir absolūti nesaistīti ar tādām interneta lietām iepriekš.

Paldies Dievam, mūsdienās viss ir tādā līmenī, ka domēni un hostingi nopērkami gluži tikpat vienkārši, kā jebkura cita lieta, kas nopērkama internetā. Un pat tad ja nezināt, kā pie tā visa pieķerties, vienkārši sazinieties ar kādu hostinga pakalpojumu sniedzēju, un pasakiet ko jums īsti vajag, un es domāju, ka attiecīgā kantora menedžeris pat visu izdarīs jūsu vietā. Šajā gadījumā jums nekas īpašs arī nav vajadzīgs, jums būs lapa kuras datubāzei vajadzēs sākumam ap 500Mb vietas uz hostinga servera cietā diska, un tam vajadzētu būt standarta piedāvājumam, kā jebkuras citas vietnes īpašniekam.

Daudziem saviem projektiem izmantoju hostinga pakalpojumu sniedzēju Bizzigo, un n-to gadu laikā, viņi man ir palīdzējuši miljons problēmu gadījumā. Jo sevi par programmētāju arī es nevaru uzskatīt, lai kā es to gribētu. Tāpēc, nenokariet rokas un zvaniet šim uzņēmumam, saite uz kontaktiem te: http://www.bizzigo.lv/hostings-kontakti/. Šajā posmā jūs iztērēsiet aptuveni +/-50EUR un varat aizmirst par maksājumiem uz turpmāko gadu.

Atruna: Var protams darīt tā: aiziet uz kādu websaitu konstruktoru, katram tur ir plāns par velti, kurš būs uz viņu CMS, un sēdēs uz viņu adreses, tad tas tiešām sanāks par velti, tomēr… gandrīz viss pārējais tad jums ir lieki, pārējiem instrukciju turpināšu.

CMS izvēle.

Un jau atkal… kārtējais svešvārds daudziem no kura gribās mukt, tikai tā iemesla dēļ, ka viss tas liekas par sarežģītu. Un vēlreiz gribu jūs pārliecināt – pirmais jautājums kuru uzdos jums hostinga pakalpojumu sniedzējs, vai arī ne pirmais. Kādu CMS jums pieslēgt? Nu un arī to viņi jums izdarīs, absolūti bez jebkādas piemaksas. Es apstātos uz WordPress izvēles, jo tam ir pietiekami daudz jau gatavu šablonu (lapu ārējo izskatu), tie ir viegli pielāgojami un pārveidojami.

Jo galu galā, ja arī jūs negribat vai arī nemākat ar šo CMS apieties, ir viegli sameklēt cilvēkus, kuri to izdarīs jūsu vietā, pat par simboliskām naudām. Lai arī ar bezmaksas WordPress šabloniem ir pilns internets, es reti izmantoju, kādu ne-premium versiju, aizeju nopērku kādu gatavu Premiumu, un krāmēju virsū. Maksas premium šabloni pieejami, manuprāt jau no 80$ un uz augšu. Izvēlos tos tikai tāpēc, ka tie parasti ir kvalitatīvāk nostrādāti un galu galā, ja es tos varu atļauties, tad kāpēc to nedarīt?

Lai tev neliktos, ka CMS ir kaut kāda elles mašīna, pielikšu skrīnu uz šī raksta tapšanas brīdi. Nu nav tur nekā tāda… piekrīti? Un jau pēc pirmajām minūtēm tu sapratīsi tieši to pašu, tāpēc nebaidies un eksperimentē! Tiem, kuriem CMS nav nekāds svešvārds, neko jaunu te neparādīju, bet iesācējiem, pilnīgi noteikti.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.